Innovation for Crisis Management – III Edycja
Głównym celem tego wydarzenia jest umożliwienie spotkania i wymiany doświadczeń praktykom i decydentom z obszaru zarządzania kryzysowego, ratownictwa i ochrony ludności oraz dostawcom nowych rozwiązań i narzędzi dla tego obszaru. Jednocześnie spotkanie ma na celu umożliwienie wymiany wiedzy i informacji o projektach oraz nawiązania współpracy zainteresowanym stronom.
Organizatorami wydarzenia są: ITTI Sp. z o.o., Niemiecki Instytut Standaryzacji (DIN) i Forum Public Safety Communication Europe (PSCE). Tegoroczne wydarzenie będzie koncentrować się na standaryzacji i zidentyfikowaniu regionalnych i krajowych kwestii, takich jak współpraca między agencjami i interoperacyjność systemów komunikacji. Podczas konferencji uczestnicy będą mieli okazję poznać wyniki pierwszego Testu Ewaluacyjnego zorganizowanego w ramach DRIVER+, przeprowadzonego w Warszawie w dniach 21-25 maja 2018 r., a także usłyszeć o drugim tego typu wydarzeniu zaplanowanym na październik 2018 roku.
Konferencja będzie składać się z dwóch części, w ramach których odbędą się przemówienia programowe, panele dyskusyjne, specjalne warsztaty i sesje praktyczne.
Aktualne informacje będą publikowane na stronie DRIVER+.
Projekt finansowany ze środków 7. Programu Ramowego Unii Europejskiej w zakresie badań, rozwoju technologicznego oraz demonstracji w ramach umowy o dofinansowanie nr 607798 i ze środków finansowych na naukę w latach 2018-2020 przyznanych na realizację projektu międzynarodowego współfinansowanego.